Zdravé a krásné zuby po celý život.

Prevence

Prevence a správná ústní hygiena je nejlevnější a nejjednodušší pomůckou k zachování vlastních zubů po celý život.

Prevence v zubním lékařství předchází vzniku zubního kazu a jeho komplikacím, onemocnění dásní, parodontitidě a jiným nemocem dutiny ústní a zabezpečuje správný růst zubů a vývoj čelistí. Důležitými aspekty ovlivňujícími úspěch prevence jsou - výběr vhodných pomůcek, jejich účelné používání a především správná technika čištění zubů. Heslem prevence je, že "čistý zub nemůže onemocnět". Řádná domácí péče o chrup a pravidelné docházky ke svému zubnímu lékaři na preventivní prohlídky jsou spolehlivou cestou ke kvalitní funkční dentici po celý život. Škodám na chrupu lze totiž velmi snadno předcházet. I sebelépe opravený či nahrazený zub již nikdy nebude stejně hodnotný jako zub vlastní, zdravý a správně postavený.

Provádíme:

• preventivní prohlídky dvakrát ročně
  • instrukci správné ústní hygieny včetně vhodných pomůcek na čištění zubů
    stanovení rizika vzniku zubního kazu pomocí speciálních mikrobiálních testů Dentocult
  • odstraňování zubního kamene ultrazvukem
  • odstranění exogenních pigmentací - depurace
    pečetění fisur u dětí
  • zhotovení preventivních výplní
  • profesionální fluoridace zubů
  • ošetření citlivých zubních krčků
  • preventivní RTG snímky na včasnou diagnostiku zubního kazu
  • vyšetření skusu zubů a včasné odeslání na ortodoncii (rovnátka)

Návod na správné čištění zubů si můžete stáhnout.